immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا چگونه است؟ آیا با مهاجرت به استرالیا  آشنایی دارید؟ آیا مایل به اخذ اطلاعات در زمینه مهاجرت به استرالیا هستید؟ راههای مهاجرت به استرالیا چیست؟ چه کسانی می توانند مهاجرت به استرالیا  از طریق تخصص داشته باشند؟ چه کسانی می توانند مهاجرت به استرالیا  از طریق کار داشته باشند؟ مشاغل خواسته شده در لیست مشاغل استرالیا ۲۰۱۷ کدامند؟ نکات مهاجرت به استرالیا چیست؟ شرایط مهاجرت به استرالیا  چگونه است؟ هدف از مهاجرت به استرالیا چیست؟ نحوه امتیاز مهاجرت به استرالیا چگونه محاسبه می شود؟ هزینه مهاجرت به استرالیا چقدر است؟ چه کسانی شرایط مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ را دارند؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره مهاجرت به استرالیا دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با مهاجرت به استرالیا با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید. در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما عزیزان درباره مهاجرت به استرالیا  پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

در این مقاله توضیحاتی در جهت راهنمایی شما برای مهاجرت به استرالیا و یا اقامت استرالیا متناسب با شرایط شما ارائه می شود. اگر قصد مهاجرت به استرالیا  برای زندگی، تحصیل، کار و یا پیوستن به بستگان خود را دارید، می توانید برای ویزای استرالیا و یا دیگر مجوزها درخواست دهید بنابرابن سعی ما بر آن است که اطلاعاتی کامل و دقیق در باب مهاجرت به استرالیا در اختیار متقاضیان این امر قرار دهیم که با دید بازتر و با اطلاعات کامل قدم در راه شرایط مهاجرت به استرالیا نهاده و با توجه به شرایطتتان بهترین راه مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنند و در مسیر درست هدف خود را دنبال نمایند.

راه های مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸  متعدد است مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد که در ادامه در مورد هر کدام از این راه ها برای شما مطالبی را شرح خواهیم داد که با انواع طرق مهاجرت به استرالیا آشنا شوید و با توجه به شرایط خود بهترین راه مهاجرت به استرالیا را انتخاب کرده و جهت رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی نمایید.


ویدیو دانلود 


مهاجرت به استرالیا از راه تحصیل

امروزه اشخاص بسیاری تمایل دارند برای ادامه تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی بالاتر به استرالیا مهاجرت نمایند و در آن کشور ادامه تحصیل دهند زیرا استرالیا کشوری مهاجر پذیر است و از نظر موقعیت شغلی امکانات بسیاری در جهت اشتغال برای مهاجرین مخصوصا دانشجویانی که در این کشور فارغ التحصیل شده اند قرار داده است، همچنین شرایط اخذ اقامت برای اشخاصی که در آن کشور ادامه تحصیل می دهند و مدرک تحصیلی از آن کشور دریافت می کنند هموار می باشد لذا افراد بسیاری برنامه ریزی می کنند که بتوانند برای ادامه تحصیل به کشور استرالیا مهاجرت نمایند. اشخاص از سن ۱۵ سالگی این امکان را دارند که به استرالیا مهاجرت کنند و از این سن تا سن ۱۸ سالگی شخص می تواند در کالج های استرالیا ادامه تحصیل دهد. یکی از مزایای تحصیل در استرالیا این می باشد که اشخاص در سن ۱۵ سالگی یعنی پس از اتمام سال نهم خود می توانند وارد کالج های استرالیا شوند و در این راه والدین خود را نیز به همراه داشته باشند البته این همراهی والدین تا زمانی است که سن دانش آموز به ۱۸ سال برسد و پس از آن ویزای گاردین که تا قبل از ۱۸ سالگی می باشد شامل حال والدین نخواهد شد. کالج های استرالیا به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از کالج های دولتی و کالج های خصوصی. هزینه های تحصیل در این کاج ها به صورت تقریبی در حدود ۱۸ تا ۲۸ هزار دلار می باشد و البته هزینه های زندگی نیز در حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار بسته به سطح زندگی فرد متفاوت می باشد (دلار ذکر شده به دلار استرالیا می باشد). دوره های تحصیلی شامل دوره foundation یک ساله، مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد و اکثر رشته ها در تمامی مقاطع ارائه می شود. در اکثر دانشگاه ها مقاطع تحصیلی به صورت part time و همچنین full time ارائه می شود به طور مثال در دانشگاه MONASH، رشته علوم کاربردی در مقطع لیسانس به صورت پارت تایم ۶ سال زمان می برد و به صورت تمام وقت ۳ سال می باشد و هزینه تحصیل سالی ۳۶ هزار دلار استرالیا به صورت سالیانه محاسبه شده است. مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش و قبولی در این دانشگاه و این رشته مدرک آیلتس ۶٫۵ و ارائه کلیه مدارک تحصیلی و معدل بالای ۱۵ می باشد. برای مقطع مستر در رشته information technology هزینه تحصیل در این دوره به صورت سالیانه در حدود ۳۲۵۰۰ دلار استرالیا می باشد و مدرک زبان مورد نیاز آیلتس ۶٫۵ است. به طور کل برای مقطع تحصیلی لیسانس حداقل مدرک آیلتس مورد نیاز آیلتس ۶ می باشد و برای مقطع مستر آیلتس ۶٫۵ و به صورت تقریبی هزینه تحصیل سالانه در حدود ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار در سال می باشد.

مهاجرت به استرالیا به صورت کاری

ویزای کار استرالیا آن دسته از ویزاهایی است که شخص اگر شرایط اعلام شده توسط دولت و اداره مهاجرت اسرالیا را دارا باشد این امکان را دارد تا جهت اخذ ویزای کار استرالیا اقدام نماید و وارد خاک کشور استرالیا گردد. ویزاهای کاری انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها سیستم ارزیابی خاصی دارد و عموما شامل مهارت های شخصی، تجربه کاری، مدارک تحصیلی و همچنین سطح زبان وی می شود لذا شخص برای اینکه بتواند از این راه وارد خاک کشور استرالیا شود بایستی حتما شرایط ویزاهای کاری را داشته باشد و در مورد این نوع ویزاها تحقیق نماید که در ادامه درباره تعدادی از ویزاهای کاری استرالیا اطلاعاتی جامع در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ویزای کلاس( ۱۸۹) که این نوع ویزا برای اشخاص متخصص مستقل می باشد

این نوع ویزا مختص اشخاصی می باشد که شخصا و به صورت کاملا مستقل در حال اقدام هستند و از طرف استرالیا، کارفرما و یا خانواده و خویشاوندان خود حمایت نمی شوند و با این روش آنها این امکان را دارند که خانواده خود را به همراه داشته باشند و حتی این امکان را دارند در هر نقطعه از استرالیا مشغول به کار شوند. شخص می بایست قبل از اینکه جهت اخذ این نوع ویزا اقدام نماید یک سری موارد را بررسی نماید. شخص می بایست حتما یک application  بابت انگیزه و علاقه خود تکمیل و سپس ارائه نماید و پس از آن از طریق انتخاب مهارت دعوتنامه برای شخص ارسال می گردد، اگر شخص دعوتنامه دریافت نمود ۶۰ روز این فرصت را دارد که برای اخذ ویزای آنلاین اقدام نماید که در این میان اگر تغییری در شرایط اعلام شده در فرم قبل به وجود آمده باشد می بایست حتما اطلاع داده شود به طور مثال تغییر پاسپورت و تغییر سطح زبان و مدرک زبان اخذ شده و… قابل ذکر است هنگامی که فرم درخواست به اداره مهاجرت استرالیا ارسال می گردد می بایست موارد ذیل محیا باشد:

  • شغل متقاضی باید جزء مشاغل اعلام شده توسط دولت استرالیا باشد.
  • در زمان اقدام شرایط سنی شخص می بایست بین ۱۸ تا حداکثر ۵۰ سال باشد.
  • دارا بودن شرایط مهاجرت با توجه به شغل مربوطه
  • داشتن مدرک زبان کافی برای مهاجرت به استرالیا

ویزای کلاس( ۴۵۷ ) برای اشخاص متخصص به صورت موقت

در این نوع ویزا شخص حتما بایستی نیروی متخصص باشد و توسط کارفرما و یا یک بیزنس و کسب و کاری حمایت مالی شود. برای اخذ این نوع ویزا شخص می بایست قراردادی تا چهار سال را دارا باشد. برای اخذ این نوع ویزا کارفرما فرقی نمی کند که اقامت دائم استرالیا را داشته باشد و مقیم این کشور باشد و یا ملیت استرالیایی داشته باشد و شخص این امکان را دارد هم از داخل و همچنین خارج از کشور استرالیا برای اخذ این نوع ویزا اقدام نماید. این نوع ویزا به شخص کمک می کند به مدت ۴ سال در استرالیا زندگی کند، همچنین وی این امکان را دارد که خانواده خود را در این دوره به همراه داشته باشد همچنین شخص می تواند در خارج و یا داخل استرالیا سفر داشته باشد و محدودیت خارج شدن از کشور استرالیا را ندارد. قبل از اینکه شخص برای این نوع ویزا اپلای نماید بایستی اسپانسر و به عبارتی ضامن شخص از نظر حمایت مالی و شرایط بیزینسی مورد تایید دولت باشد و همچنین حتما سمت شخصی که متقاضی ورود به استرالیا می باشد می بایست مشخص شده باشد و به عبارتی کار وی محیا باشد.

ویزای کلاس( ۱۹۰) مختص متخصصین منتخب

این نوع ویزا ، ویزای استانی می باشد یعنی یک استان از استان های کشور استرالیا می بایست شرایط شخص متقاضی را تایید نماید و پذیرا باشد. در این نوع ویزا نیز شخص این امکان را دارد که همراهان خود را پس از اخذ ویزا به همراه داشته باشد. شخص بایستی درخواست خود را به اداره مهاجرت استرالیا ارسال نماید و چنانچه شرایط شخص مورد تایید یکی از استان های ایالت استرالیا باشد برای شخص دعوتنامه صادر می شود و با اخذ دعوتنامه ارسالی شخص می تواند جهت اخذ ویزای خود اقدام نماید.

شرایط اخذ این نوع ویزا به شرح ذیل می باشد:

  • شخص می بایست در زمان اقدام بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن داشته باشد.
  • شرایط جسمانی وی دچار مسئله نباشد و از نظر وضعیت جسمانی شرایط مناسب و مساعدی داشته باشد.
  • اخذ کسب ۶۰ امتیاز در سیستم امتیازبندی دولت استرالیا
  • داشتن شغل و حرفه مرتبط با لیست مشاغل اعلام شده توسط دولت استرالیا.
  • توانایی مکالمه زبان انگلیسی و داشتن مدرک زبان معتبر.

نکته ای که می بایست در نظر گرفته شود این می باشد که شخص باید در زمانی که ویزا برای وی صادر می گردد حداقل ۲ سال در ایالتی که وی را برگزیده است و انتخاب کرده است اقامت داشته باشد و حتما در آن ایالت مشغول به کار شود.

 

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب قرارداد مهاجرت به استرالیا


مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت به استرالیا و و اخذ اقامت این کشور، ازدواج می باشد. اشخاصی که برای ویزای ازدواج استرالیا اقدام می کنند از همان ابتدای امر اقامت دائم دریافت نخواهند کرد . برای آن ها در ابتدا ویزای اقامت موقت صادر می گردد و پس از اقامت موقت در صورتی که شخص مدت طولانی با همسر و یا شریک زندگی خود زندگی نماید و در رابطه ای طولانی مدت باشد ممکن است اقامت دائم دریافت نمایند، لذا حتما می بایست شرایط شخص بررسی شود که کیس با کیس متفاوت می باشد. همسر، شریک زندگی، شوهر و یا نامزد شخص می بایست یا شخصی باشد که تابعیت استرالیایی داشته باشد و یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد و یا اینکه شهروند و یا شهروند نیوزیلند باشد و بایستی ضامن و اسپانسر شخصی باشد که برای این نوع ویزا در حال اقدام است. قابل ذکر است شرایط سلامت روانی و شرایط مادی شخص اسپانسر طبق قوانین استرالیا سنجیده می شود. ویزای ازدواج استرالیا به دو بخش تقسیم می گردد و برای اینکه مشخص گردد شخص برای کدام نوع ویزا اقدام نماید بایستی نوع رابطه ای که در آن قرار دارد بررسی گردد.

ویزای نامزدی یا ازدواج در آینده

قابل ذکر است دو همجنس باز که شریک زندگی یکدیگر هستند شامل ویزای شریک زندگی و جزء زیر مجموعه ویزای شریک زندگی قرار می گیرند . اشخاصی که برای این نوع ویزا اقدام می کنند باید این نکته را در نظر داشته باشند که برای اخذ ویزای نامزدی حتما شخص بایستی خارج از خاک استرالیا حضور داشته باشد. برای پر کردن فرم های این نوع ویزا ها شخص بایستی فرم هایی با نام ۴۰SP (جهت اسپانسر شدن برای همسر و یا شریک زندگی) و فرم ۴۷SP (اشخاصی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند به همراه مقیم نیوزیلند، تبعه و همچنین شخصی که اقامت دائم دارد ) تکمیل نماید و با فرم های تکمیل شده جهت اخذ ویزا اقدام نماید.

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

امروزه بسیاری از هم وطنان تمایل دارند به خارج از کشور مهاجرت کنند و بدون تحقیقات و بررسی های دقیق راه پناهندگی را انتخاب می کنند و از خطرها و سختی هایی که در راه پناهندگی وجود دارد اطلاعاتی ندارند. دولت استرالیا در یک برهه ای از زمان سال ۲۰۰۹ بالغ بر ۱۲ هزار نفر را به خاطر شرایط بشر دوستانه پذیرفت اما اکنون شرایط پناهندگی در استرالیا اصلا به آسانی انجام نمی گیرد و دولت استرالیا سیاستی اخیرا به کار گرفته است مبنی بر اینکه اشخاصی که فاقد ویزای معتبر هستند و یا به طور غیر قانونی وارد خاک کشور استرالیا شده اند را دستگیر و بازجویی می کند. به دو طریق می توان به عنوان پناهجو بابت پناهندگی کشور استرالیا اقدام نمود که این مورد مربوطه به اشخاصی است که دنبال حمایت هستند و متظر ارزیابی شرایط خود توسط کشور مربوطه هستند. پناهندگی از راه طرح ویژه بشر دوستانه این برنامه شامل حال اشخاصی می شود که در کشور خود دچار آزار و اذیت هستند و مورد تبعیض شدید قرار می گیرند در حدی که انسانیت و حقوق بشر آنها کاملا نقض می شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

شرایط تابعیت در کشور استرالیا مانند دیگر کشورها شامل قوانین و مقرراتی می باشد که شخص برای اقدام می بایست در نظر داشته باشد و بررسی نماید. در کشور استرالیا شرایط به نحوی نیست که به محض تولد فرزند در آن کشور تابعیت استرالیایی به وی اعطا شود بلکه مستلزم بک سری مواردی است که در صورت اینکه شخص این موارد را اخذ نماید شامل حال وی خواهد شد. تابعیت به شرطی به فرزند متولد شده در استرالیا داده می شود که یکی از والدین استرالیایی باشند و البته تاریخ تولد فرزند نیز باید بررسی شود. بچه هایی که والدین آنها اقامت استرالیا  را دارند ولی خودشان در خارج از استرالیا به دنیا آمده اند باید برای بچه ها درخواست ویزای اقامت دائم دهند به این منظور که بچه بتواند با والدین خود در استرالیا زندگی کند. به طور کل سیستم تولد در کشور استرالیا از طریق خون می باشد و جهت اعطای تابعیت و اقامت شرایط باید بررسی شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استرالیا به نحوی می باشد که اکثر تجار و یا اشخاصی که بیزنس انجام می دهند تمایل دارند در کشور استرالیا سرمایه گذاری کنند، ثبت شرکت نمایند و کارآفرینی کنند. کشور استرالیا در منطقه بسیار پر طرفدار است. از آنجایی که اکثرا ویزاهای سرمایه گذاری با ریسک از دست دادن سرمایه همراه هستند یکی از پر طرفدارترین و بهترین روش سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی می باشد که این نوع ویزا ۴ ساله به شخص داده می شود و در این بازده زمانی چهارساله شخص فرصت دارد که کارآفرینی کند، بیزنسی راه بیندازد و فعالیت داشته باشد که پس از این دوره چهار ساله این امکان را دارد که جهت اخذ اقامت دائم درخواست دهد. اگر شرایط وی بررسی شود و بیزنسی که راه اندازی کرده است و یا شغلی که به وجود آورده است سود کرده باشد و منفعتی ایجاد کرده باشد پس از آن دوره ۴ ساله، مجدد ویزای متقاضی ۲ ساله تمدید می گردد و به طور کل از زمانی که شخص در کشور فعالیت دارد تا زمانی که به اقامت برسد در حدود ۶ سال حداقل زمان خواهد برد قابل ذکر است میزان سود دهی کارآفرینی و اشتغال زایی شخص توسط دولت بررسی می شود و میزان سوددهی و گردش حساب بیزیسی که شخص راه اندازی کرده طی دو سال آخر دوره ۴ ساله می بایست گردش مالی در حدود ۵۰۰ هزار دلار باشد که ویزای دو ساله دیگر برای وی تمدید شود و در نهایت به اقامت دائم رسد.

 

لیست مشاغل استرالیا ۲۰۱۷

OccupationAnzsco CodeAssessing Authorityنام رشته
Accountant
(General)
۲۲۱۱۱۱CPA/ICAA/IPAحسابدار
(عمومی)
Actuary۲۲۴۱۱۱VETASSESSکارشناس
بیمه
Aeronautical
Engineer
۲۳۳۹۱۱Engineers
Australia
مهندسی
هوافضا
Agricultural
Consultant
۲۳۴۱۱۱VETASSESSمشاور
کشاورزی
Agricultural
Engineer
۲۳۳۹۱۲Engineers
Australia
مهندس
کشاورزی
Agricultural
Scientist
۲۳۴۱۱۲VETASSESSدانشمند
کشاورزی
Airconditioning
& Mechanical Services Plumber
۳۳۴۱۱۲TRAلوله
کش تجهیزات مکانیکی و تهویه مطبوع
Airconditioning
& Refrigeration Mechanic
۳۴۲۱۱۱TRAمکانیک
سیستم های تبرید و تهویه هوا
Analyst
Programmer
۲۶۱۳۱۱ACSبرنامه
نویس تحلیلگر
Architect۲۳۲۱۱۱AACAمعمار
Audiologist۲۵۲۷۱۱VETASSESSشنوایی
شناس
Automotive
Electrician
۳۲۱۱۱۱TRAبرق
کار اتومبیل
Barrister۲۷۱۱۱۱SLAAوکیل
مدافع
Biomedical
Engineer
۲۳۳۹۱۳Engineers
Australia
مهندس
پزشکی
Boat
Builder & Repairer
۳۹۹۱۱۱TRAقایق
ساز و تعمیر کار
Bricklayer۳۳۱۱۱۱TRAآجرچین
Cabinetmaker۳۹۴۱۱۱TRAکابینت
ساز
Cardiologist۲۵۳۳۱۲Medical
Board of Australia
متخصص
قلب
Cardiothoracic
Surgeon
۲۵۳۵۱۲Medical
Board of Australia
جراح
قلب
Carpenter۳۳۱۲۱۲TRAنجار
Carpenter
& Joiner
۳۳۱۲۱۱TRAنجار
و نصاب
Cartographer۲۳۲۲۱۳VETASSESSکارتوگرافر
Chef۳۵۱۳۱۱TRAسرآشپز
Chemical
Engineer
۲۳۳۱۱۱Engineers
Australia
مهندس
شیمی
Child
Care Centre Manager
۱۳۴۱۱۱TRAمدیر
مهدکودک
Chiropractor۲۵۲۱۱۱CCEAفیزیوتراپ
Civil
Engineer
۲۳۳۲۱۱Engineers
Australia
مهندس
عمران
Civil
Engineering Draftsperson
۳۱۲۲۱۱Engineers
Australia/ VETASSESS
نقشه
کش عمران
Civil
Engineering Technician
۳۱۲۲۱۲VETASSESSتکنسین
مهندسی عمران
Clinical
Haematologist
۲۵۳۳۱۳Medical
Board of Australia
خون
شناس بالینی
Clinical
Psychologist
۲۷۲۳۱۱APSروانشناس
بالینی
Computer
Network & Systems Engineer
۲۶۳۱۱۱ACSمهندس
سیستم ها و شبکه های کامپیوتری
Construction
Project Manager
۱۳۳۱۱۱VETASSESSمدیر
پروژه های ساختمانی
Dermatologist۲۵۳۹۱۱Medical
Board of Australia
متخصص
پوست
Developer
Programmer
۲۶۱۳۱۲ACSبرنامه
نویس
Diagnostic
& Interventional Radiologist
۲۵۳۹۱۷Medical
Board of Australia
رادیولوژیست
تشخیصی
Diesel
Motor Mechanic
۳۲۱۲۱۲TRAمکانیک
موتور دیزلی
Drainer۳۳۴۱۱۳TRAلوله
کش
Early
Childhood (Pre-Primary School) Teacher
۲۴۱۱۱۱AITSLمعلم
پیش دبستانی
Educational
Psychologist
۲۷۲۳۱۲APSروانشناس
آموزشی
Electrical
Engineer
۲۳۳۳۱۱Engineers
Australia
مهندس
برق
Electrical
Engineering Draftsperson
۳۱۲۳۱۱Engineers
Australia
نقشه
کش برق
Electrical
Engineering Technician
۳۱۲۳۱۲TRAتکنسین
برق
Electrical
Linesworker
۳۴۲۲۱۱TRAسیم‌کش
برق
Electrician
(General)
۳۴۱۱۱۱TRAبرقکار
(عمومی)
Electrician
(Special Class)
۳۴۱۱۱۲TRAبرقکار
(تخصصی)
Electronic
Equipment Trades Worker
۳۴۲۳۱۳TRAکارگر
متخصص تجهیزات الکترونیکی
Electronic
Instrument Trades Worker (General)
۳۴۲۳۱۴TRAکارگر
متخصص تجهیزات الکترونیکی (عمومی)
Electronic
Instrument Trades Worker (Special Class)
۳۴۲۳۱۵TRAکارگر
متخصص تجهیزات الکترونیکی (تخصصی)
Electronics
Engineer
۲۳۳۴۱۱Engineers
Australia
مهندس
الکترونیک
Emergency
Medicine Specialist
۲۵۳۹۱۲Medical
Board of Australia
متخصص
اورژانس
Endocrinologist۲۵۳۳۱۵Medical
Board of Australia
متخصص
غدد
Engineering
Manager
۱۳۳۲۱۱Engineers
Australia/AIM
مدیر
فنی و مهندسی
Engineering
Technologist
۲۳۳۹۱۴Engineers
Australia
تکنولوژیست
Environmental
Engineer
۲۳۳۹۱۵Engineers
Australia
مهندس
محیط زیست
External
Auditor
۲۲۱۲۱۳CPA/ICAA/IPAحسابرس
خارجی
Fibrous
Plasterer
۳۳۳۲۱۱TRAنصاب
سقف کاذب
Fitter
& Turner
۳۲۳۲۱۲TRAفیتر
و ترنر- شکل دهنده فلزات
Fitter
(General)
۳۲۳۲۱۱TRAتنظیم
کننده (عمومی-سازه های فلزی)
Fitter-Welder۳۲۳۲۱۳TRAتنظیم
کننده-جوشکار
Forester۲۳۴۱۱۳VETASSESSجنگلبان
Gasfitter۳۳۴۱۱۴TRAلوله کش گاز
Gastroenterologist۲۵۳۳۱۶Medical
Board of Australia
متخصص روده و معده
General
Practitioner
۲۵۳۱۱۱Medical
Board of Australia
پزشک بیماری های عمومی
Geotechnical
Engineer
۲۳۳۲۱۲Engineers
Australia
مهندس ژئوتکنیک
Glazier۳۳۳۱۱۱TRAشیشه گر
ICT
Business Analyst
۲۶۱۱۱۱ACSICT تحلیلگر کسب و کار
ICT Security Specialist۲۶۲۱۱۲ACSمتخصص امنیت شبکه‌های کامپیوتری
Industrial
Engineer
۲۳۳۵۱۱Engineers
Australia
مهندس صنایع
Intensive
Care Specialist
۲۵۳۳۱۷Medical
Board of Australia
متخصص
مراقبت های ویژه
Internal
Auditor
۲۲۱۲۱۴VETASSESSحسابرس
داخلی
Joiner۳۳۱۲۱۳TRAنجار-
خدمات نجاری
Land
Economist
۲۲۴۵۱۱VETASSESSاکونومیست
اراضی
Landscape
Architect
۲۳۲۱۱۲VETASSESSمعمار
مناظر طبیعی فضای سبز
Lift
Mechanic
۳۴۱۱۱۳TRAمکانیک
آسانسور
Locksmith۳۲۳۳۱۳TRAقفل
ساز
Management
Accountant
۲۲۱۱۱۲CPA/ICAA/IPAمدیرحسابداری
Materials
Engineer
۲۳۳۱۱۲Engineers
Australia
مهندس
مواد
Mechanical
Engineer
۲۳۳۵۱۲Engineers
Australia
مهندس
مکانیک
Medical
Administrator
۱۳۴۲۱۱VETASSESSپزشک
سرپرست
Medical
Diagnostic Radiographer
۲۵۱۲۱۱ASMIRTپرتونگار
تشخیص پزشکی
Medical
Laboratory Scientist
۲۳۴۶۱۱AIMSمحقق
آزمایشگاه پزشکی
Medical
Oncologist
۲۵۳۳۱۴Medical
Board of Australia
انکولوژیست
پزشکی – سرطان شناس
Medical
Practitioners (nec)
۲۵۳۹۹۹Medical
Board of Australia
پزشکان
عمومی
Medical
Radiation Therapist
۲۵۱۲۱۲ASMIRTمتخصص
پرتو پزشکی
Metal
Fabricator
۳۲۲۳۱۱TRAجعل
فلزات – سازنده دیگ بخار
Metal
Machinist (First Class)
۳۲۳۲۱۴TRAریخته
گری با ماشین آلات فلزی
Midwife۲۵۴۱۱۱ANMACماما
Motor
Mechanic (General)
۳۲۱۲۱۱TRAمکانیک
موتور (عمومی)
Motorcycle
Mechanic
۳۲۱۲۱۳TRAمکانیک
موتورسیکلت
Naval
Architect
۲۳۳۹۱۶Engineers
Australia
معمارنیروی
دریایی
Neurologist۲۵۳۳۱۸Medical
Board of Australia
متخصص
اعصاب
Neurosurgeon۲۵۳۵۱۳Medical
Board of Australia
جراح
مغز و اعصاب
Nuclear
Medicine Technologist
۲۵۱۲۱۳ANZSNMتکنسین
پزشکی هسته ای
Nurse
Practitioner
۲۵۴۴۱۱ANMACپزشک
پرستار- مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر
Nursing
Clinical Director
۱۳۴۲۱۲ANMACمدیرکلینیک
پرستاری
Obstetrician
& Gynaecologist
۲۵۳۹۱۳Medical
Board of Australia
متخصص
زنان و زایمان
Occupational
Therapist
۲۵۲۴۱۱OTCمتخصص
کاردرمانی
Ophthalmologist۲۵۳۹۱۴Medical
Board of Australia
چشم
پزشک
Optometrist۲۵۱۴۱۱OCANZعینک
ساز- بینایی سنج
Organisational
Psychologist
۲۷۲۳۱۳APSروانشناس
سازمانی
Orthopaedic
Surgeon
۲۵۳۵۱۴Medical
Board of Australia
جراح
ارتوپدی
Orthotist
or Prosthetist
۲۵۱۹۱۲AOPAارتز
یا پروتزساز
Osteopath۲۵۲۱۱۲AOACمتخصص
بیماریهای استخوان
Other
Spatial Scientist
۲۳۲۲۱۴VETASSESSمتخصص
سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی جی اس آی
Otorhinolaryngologist۲۵۳۵۱۵Medical
Board of Australia
متخصص
گوش و حلق و بینی
Paediatric
Surgeon
۲۵۳۵۱۶Medical
Board of Australia
جراح
کودکان و نوزادان
Paediatrician۲۵۳۳۲۱Medical
Board of Australia
متخصص
اطفال
Painting
Trades Workers
۳۳۲۲۱۱TRAنقاش
ماهر
Panelbeater۳۲۴۱۱۱TRAتراشکار
خودرو – صاف کار ماشین
Pathologist۲۵۳۹۱۵Medical
Board of Australia
متخصص
پاتولوژی- اسیب شناس
Physicist
(Medical Physicist only)
۲۳۴۹۱۴ACPSEMفیزیکدان
(فقط فیزیکدان پزشکی)
Physiotherapist۲۵۲۵۱۱APCفیزیوتراپیست
Plastic
& Reconstructive Surgeon
۲۵۳۵۱۷Medical
Board of Australia
جراح
پلاستیک و ترمیمی
Plumber
(General)
۳۳۴۱۱۱TRAلوله
کش (عمومی)
Podiatrist۲۵۲۶۱۱APodC/ANZPACپزشک
بیماریهای پا
Pressure
Welder
۳۲۲۳۱۲TRAجوشکاری
با فشار
Primary
Health Organisation Manager
۱۳۴۲۱۳VETASSESSمدیر
مرکز کمک های اولیه
Production
or Plant Engineer
۲۳۳۵۱۳Engineers
Australia
مهندس
تولید
Project
Builder
۱۳۳۱۱۲VETASSESSسرپرست
پروژه‌های عمرانی
Psychiatrist۲۵۳۴۱۱Medical
Board of Australia
روانپزشک
Psychologists
(nec)
۲۷۲۳۹۹APSروانشناسان
(تقسیم نشده)
Quantity
Surveyor
۲۳۳۲۱۳AIQSارزیاب
ساختمان
Radiation
Oncologist
۲۵۳۹۱۸Medical
Board of Australia
پرتودرمان
– انکولوژیست پرتویی
Radio
Communications Technician
۳۱۳۲۱۱TRAتکنسین
ارتباطات رادیویی
Registered
Nurse (Aged Care)
۲۵۴۴۱۲ANMACپرستار
مراقبت از سالمندان
Registered
Nurse (Child & Family Health)
۲۵۴۴۱۳ANMACپرستار
کودک و بهداشت خانواده
Registered
Nurse (Community Health)
۲۵۴۴۱۴ANMACپرستار
بهداشت جامعه
Registered
Nurse (Critical Care & Emergency)
۲۵۴۴۱۵ANMACپرستار
مراقبت های ویژه و اورژانس
Registered
Nurse (Developmental Disability)
۲۵۴۴۱۶ANMACپرستار
بازتوانی
Registered
Nurse (Disability & Rehabilitation)
۲۵۴۴۱۷ANMACپرستار
معلولیت و توانبخشی
Registered
Nurse (Medical Practice)
۲۵۴۴۲۱ANMACپرستار
آموزش پزشکی – بیمارستانی
Registered
Nurse (Medical)
۲۵۴۴۱۸ANMACپرستار
رسمی پزشکی
Registered
Nurse (Mental Health)
۲۵۴۴۲۲ANMACپرستاربهداشت
روان
Registered
Nurse (Paediatrics)
۲۵۴۴۲۵ANMACپرستار
اطفال
Registered
Nurse (Perioperative)
۲۵۴۴۲۳ANMACپرستار
بعد از عمل
Registered
Nurse (Surgical)
۲۵۴۴۲۴ANMACپرستاراتاق
عمل
Registered
Nurses (nec)
۲۵۴۴۹۹ANMACپرستارعمومی
Renal
Medicine Specialist
۲۵۳۳۲۲Medical
Board of Australia
متخصص
پزشکی کلیه
Rheumatologist۲۵۳۳۲۳Medical
Board of Australia
روماتولوژیست
– متخصص روماتیسم
Roof
Plumber
۳۳۴۱۱۵TRAعایق
کار پشت بام
Secondary
School Teacher
۲۴۱۴۱۱AITSLمعلم
دبیرستان
Sheetmetal
Trades Worker
۳۲۲۲۱۱TRAشکل
دهنده صفحات فلزی – شیت متال
Shipwright۳۹۹۱۱۲TRAکشتی ساز
Small Engine Mechanic۳۲۱۲۱۴TRAمکانیک
موتورهای کوچک
Social
Worker
۲۷۲۵۱۱AASWمددکار
اجتماعی
Software
Engineer
۲۶۱۳۱۳ACSمهندس
نرم افزار
Solicitor۲۷۱۳۱۱SLAAمشاور
حقوقی – وکیل
Solid
Plasterer
۳۳۳۲۱۲TRAگچ
کار
Sonographer۲۵۱۲۱۴ASMIRTسونوگرافر
Special
Education Teachers (nec)
۲۴۱۵۹۹AITSLمعلمان
آموزش و پرورش خاص
Special
Needs Teacher
۲۴۱۵۱۱AITSLمعلم
کودکان استثنایی
Specialist
Physician (General Medicine)
۲۵۳۳۱۱Medical
Board of Australia
پزشک
متخصص (پزشکی عمومی)
Specialist
Physicians (nec)
۲۵۳۳۹۹Medical
Board of Australia
پزشکان
متخصص
Speech
Pathologist
۲۵۲۷۱۲SPAآسیب
شناس گفتارو زبان – گفتاردرمان
Stonemason۳۳۱۱۱۲TRAآجر
و سنگ‌چین
Structural
Engineer
۲۳۳۲۱۴Engineers
Australia
مهندس
سازه
Surgeon
(General)
۲۵۳۵۱۱Medical
Board of Australia
جراح
(عمومی)
Surveyor۲۳۲۲۱۲SSSIنقشه
بردار
Systems
Analyst
۲۶۱۱۱۲ACSتحلیلگر
سیستم
Taxation
Accountant
۲۲۱۱۱۳CPA/ICAA/IPAحسابدار
مالیات
Teacher
of the Hearing Impaired
۲۴۱۵۱۲AITSLمعلم
ناشنوایان
Teacher
of the Sight Impaired
۲۴۱۵۱۳AITSLمعلم
نابینایان
Technical
Cable Jointer
۳۴۲۲۱۲TRAتکنسین
کابل های فشارقوی
Telecommunications
Engineer
۲۶۳۳۱۱Engineers
Australia
مهندس
مخابرات
Telecommunications
Field Engineer
۳۱۳۲۱۲Engineers
Australia
مهندس
مخابرات
Telecommunications
Network Engineer
۲۶۳۳۱۲Engineers
Australia
مهندس
شبکه مخابرات
Telecommunications
Network Planner
۳۱۳۲۱۳Engineers
Australia
برنامه
ریز شبکه‌های مخابراتی
Telecommunications
Technical Officer or Technologist
۳۱۳۲۱۴Engineers
Australia
افسر
فنی یا تکنسین مخابرات
Thoracic
Medicine Specialist
۲۵۳۳۲۴Medical
Board of Australia
متخصص
قفسه سینه
Transport
Engineer
۲۳۳۲۱۵Engineers
Australia
مهندس
حمل و نقل
Urologist۲۵۳۵۱۸Medical
Board of Australia
متخصص
بیماریهای دستگاه ادرار
Valuer۲۲۴۵۱۲VETASSESSقیمت
گذار
Vascular
Surgeon
۲۵۳۵۲۱Medical
Board of Australia
جراح
عروق
Veterinarian۲۳۴۷۱۱AVBCدامپزشک
Wall
& Floor Tiler
۳۳۳۴۱۱TRAکاشی
کاردیوار و کف
Welder
(First Class)
۳۲۲۳۱۳TRAجوشکار
Welfare
Centre Manager
۱۳۴۲۱۴ACWAمدیرمرکز
بهزیستی

 

در خصوص اشخاص و متقاضیانی که تمایل دارند به خاک کشور استرالیا وارد شوند راه های مختلفی مانند تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، توریستی، الحاق به خانواده و … وجود دارد که با توجه به موارد فوق برای مهاجرت به استرالیا حتما می بایست همه جوانب مهاجرت به استرالیا سنجیده شود و بررسی شود.

به طور کلی در این مقاله تلاش شد درباره مهاجرت به استرالیا، شرایط مهاجرت به استرالیا، نکات مهاجرت به استرالیا، لیست مشاغل مربوط به مهاجرت به استرالیا و سایر موارد، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استرالیا با موسسه مشاوره ای ام آی ای همکارموسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان و وکلای این موسسه بهره مند شوید. اطلاعات صحیح و کامل در باب مهاجرت به استرالیا شما را برای اخذ تصمیم قطعی برای مهاجرت به استرالیا راهنمایی نموده و مسیر پیشرفت را برای شما عزیزان هموار می نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.